Pedagogi mācās arī brīvdienās

Kamēr skolēni devušies rudens brīvdienās, Jēkabpils 3.vidusskolas pedagogi izmanto izdevību, lai mācītos, papildinātu savu zināšanu un prasmju loku dažādās jomās.

Jau 17.oktobrī Jēkabpils 3.vidusskolā notika pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi par mācību satura aprobāciju pamatizglītības mācību priekšmetā “Latviešu
valoda” 4.-6.un 7.-9.klasei.

21.oktobrī pedagogi viesojās Rīgas Centra daiļamatniecības pamatskolā, lai piedalītos kopīgā profesionālās pilnveides pasākumā ar mērķi veicināt pedagogu radošumu un sadarbību,
kā arī izzināt MI izmantošanas iespējas mācību procesā, izmantojot mākslu kā kontekstu un iedvesmas avotu. “Drukas darbnīcā” bija iespēja praktiski darboties dažādās drukas tehnikās, rosinot radošumu un saliedējot skolotāju kopienu. Darbnīcā “Tekstpratība un mākslīgais intelekts mācību procesā” pedagogi iepazinās ar aktuālajiem MI rīkiem, kuri var palīdzēt skolēniem attīstīt
tekstpratību, kritisko domāšanu un radošumu. Paldies Rīgas Centra daiļamatniecības pamatskolas kolēģiem par sadarbību starp skolām, par iespēju rast jaunas idejas!

Savukārt Latvijas Republikas Saeimas namā sirsnīgi uzņēma 14.Saeimas deputāte Līga Kļaviņa. Sarunās par parlamentāru demokrātiju, aktuālo izglītības un budžeta projektos laiks
paskrēja nemanot.

(Iveta Grandāne)

23.oktobrī pedagogi piedalījās kolēģes Ilutas Randohas vadītajos kursos par MI rīku izmantošanas iespējām klases audzinātāja darbā un mācību materiālu veidošanā. Dalībnieki saka paldies par tik saturīgu un noderīgu informāciju.

Arī pārējās dienas tika izmantotas lietderīgi. Tālāk tikai dažas izmantotās iespējas:

  • “Māksla un kultūra kā stratēģija: domāšanai, radīšanai, cilvēcībai”;
  • “Ziedoņa klase” organizētā izglītības profesionāļu iedvesmas konference “Skolotājs ir Personība”;
  • Mācības par valsts izstrādātajām interaktīvajām mācību platformām un mācību vadības platformām to plašākai izmantošanai;
  • Matemātikas skolotāju konference Domā! Dari! Zini! “Mūsdienīga matemātikas
    mācīšana”
  • Tehnoloģijas matemātikas izpratnes padziļināšanai;
  • “Mūsdienīgs mācību process – metodes, rīki un pieredze – kursa Bioloģija II īstenošanai”;
  • “Medijpratības metodika digitālajā laikmetā”;
  • Vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi;
  • “Dramaturģijas pamati un lugas analīze”;
  • “Tekstpratība sākumskolā – no burta līdz tekstam”;
  • “Mākslīgā intelekta ētiskie un tiesiskie aspekti mācību materiālu izstrādē un vērtēšanā”;
  • Seminārs dizaina un tehnoloģiju pedagogiem;
  • “Disleksija, disgrāfija un diskalkulija – mācīšanās īpatnības un atbalsts”.

Lai izdodas jaunās atziņas iedzīvināt ikdienas darbā!